تبلیغات
به روزترین فروشگاه اینترنتی خرید کالا- لباس، لوازم خانه و آشپزخانه - بررسی نحوه تاثیر مدیریت معلم در جریان یاددهی و یادگیری

لمس دنیایی نو


Admin Logo
themebox Logo

محصولات ویژه




تاریخ:جمعه 13 فروردین 1395-08:26 ب.ظ

نویسنده :admin admin

بررسی نحوه تاثیر مدیریت معلم در جریان یاددهی و یادگیری

بررسی نحوه تاثیر مدیریت معلم در جریان یاددهی و یادگیری



    
            
    
    

فهرست مطالب

          


 

چکیده....................................................................................................................... 1

مقدمه....................................................................................................................... 2

توصیفوضعیت موجود............................................................................................ 2

بیانمسئله............................................................................................................... 4

یادگیرییعنی چه؟ ................................................................................................. 12

انگیزش.................................................................................................................. 23

راهبردهایایجاد انگیزه............................................................................................ 24

انگیزشدر سازمان های آموزشی............................................................................. 26

اثراتمثبت کاربرد فناوری آموزشی ( وسایل کمک آموزشی ) در جریان تدریس توسط معلمان               26

موانعکاربرد معلمان از وسایل کمک آموزشی......................................................... 36

راهکارهاوپیشنهادها................................................................................................ 37

نتیجه وخلاصه مطالعات ......................................................................................... 38

منابع ....................................................................................................................... 39

 

 


چكیده :

انگیزش از مباحثاساسی سازمان و مدیریت و به ویژه مدیریت در آموزش و پرورش است . میزان كوشش وفعالیت هر فرد در سازمان به میزان انگیزش او بستگی دارد . مطالعه انگیزش ، كوششیبرای شناخت و پاسخ به چراهای رفتار است . این كه چرا انسان ها رفتارهای متفاوتیدارند و چرا یك معلم و دانش آموز خود را با میل ، رغبت ، پشتكار ، جدیت و به هنگامانجام می دهد و دانش آموز یا معلم دیگر برای انجام دادن حداقل كار باید تحت فشارقرار گیرد ، از مباحث انگیزش است .

هدف اصلی اینمقاله ، شناخت نیازها و رفتار انسان در درون سازمانهای آموزشی است . كوشش بر ایناست كه رفتار از جنبه های فطری انسان تفسیر شود و راه های برانگیختن كاركنان باتكیه بر همین نیازها مورد بررسی قرار گیرد . این مطالعه راهی به سوی شناخت شخصیت واستعدادهای خود و دیگران و تكامل آنهاست .

با این شناخت میتوان زمینه های تأمین نیاز ها و شكوفایی استعداد ها را فراهم ساخت و در نهایت ،سبب رضایت و خشنودی معلمان ، دانش آموزان و كاركنان محیط های آموزش شد .

کلید وازه :شکوفایی یاددهی - یادگیری

 گردآوری شده در 39 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش

    
        دانلود - 3000 تومان    
    
    
       


نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر



تبادل لینک هوشمند
[Link_Auto_Form]