تبلیغات
به روزترین فروشگاه اینترنتی خرید کالا- لباس، لوازم خانه و آشپزخانه - ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک

لمس دنیایی نو


Admin Logo
themebox Logo

محصولات ویژه




تاریخ:سه شنبه 18 اسفند 1394-03:12 ق.ظ

نویسنده :admin admin

ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک

   
       
           
               

                                ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک                               

           
           
            مقاله ارزش نام و نشان تجاری در تجارت الکترونیک           
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
                    دسته بندی                                        مدیریت                   
                    بازدید ها                                         0                   
                    فرمت فایل                                         pdf                   
                    حجم فایل                                         1279 کیلو بایت                   
                    تعداد صفحات فایل                                         47                   
           
               
                                دانلود ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک                                                گزارش تخلف برای ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک                               
           
       
       
           
                ارزش نام تجاری در تجارت الکترونیک           
           
               
                   

                    فروشنده فایل                   

                   
                    کد کاربری 1287                   
                   
                    تمام فایل ها                   
               
               
                    کاربر               
               
           
       
       
       
           
            امروزه با ظهور پدیدهٔ دهکدهٔ جهانی، سازمان‌ها می‌بایست با بکارگیری استراتژی‌های نوین،کسب و کار خود را از دنیای واقعی به دنیای مجازی انتقال دهند از جمله ی این موارد مارک تجاری محصول یا شرکت است. یک مارک تجاری، وجه تمایز محصولات و خدمات شرکت از سایر رقباست.امروزه مارک‌های تجاری به سمبل‌های سرمایه‌داری بین‌المللی تبدیل شده‌اند و ارزیابی شرکت‌ها از سوی مشتریان را امکان‌پذیر می‌کنند به گونه‌ای که اغلب مشتریان، حتی حاضرند برای یک مارک تجاری قدرتمند بهای بیشتری بپردازند چرا که مارک‌های تجاری روش جدیدی از زندگی را به نمایش می‌گذارند و مجموعه‌ای از ایده‌های نو را عرضه می‌کنند. برای اینکه شرکت‌ها از طریق علائم تجاری خود بتوانند به ایجاد و حفظ اعتماد مشتری بپردازند، نیازمند تبلیغات پرهزینه و بازایابی خوب و قدرتمند هستند. تبلیغات نامناسب، افت ناچیز در کیفیت محصولات، می‌تواند باعث گریز آن مشتری از بازار مصرف آن مارک تجاری شود. شرکت‌ها به کمک علائم تجاری قدرتمند می‌توانند خود را از نظر راهبردی برای آینده تثبیت کرده و با رقبای بالقوه‌ای که بازارهای جهانی را تحت کنترل دارند به‌طور مؤثر رقابت کنند. بنابراین می‌توان گفت که شرکت‌ها باید برای کسب اعتبار جهانی، ورود به بازارهای جدید، رشد درازمدت، کاهش هزینه و افزایش تولید، اقدام به ایجاد، تثبیت و مدیریت علائم تجاری خود کنند. در این مقاله به شرح نام‌های تجاری، نحوهٔ تثبیت آنها و استفاده از استراتژی‌های مناسب برای طراحی E-brand  و ارزش نام تجاری در عرصه ی تجارت الکترونیک پرداخته شده‌است           
                   
   


نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر



تبادل لینک هوشمند
[Link_Auto_Form]